„Być jak modelka” - premiera telewizji WP

Udostępnij Tweetnij Wykop
Edmund Magdeburski
W ramówce kanału już 19.02 pierwszy odcinek cyklu „Być jak modelka”. To seria o świecie mody, której sponsorem jest marka Rexona, a patronami medialnymi magazyny „Joy” i „Cosmopolitan” oraz radio ZET Chilli.

Bohaterkami programu są dziewczyny pracujące dla najlepszych agencji modowych w Polsce i na świecie. Wszystkie są młode i piękne, ale na tym kończy się wspólny mianownik, bo każda z nich ma inne marzenia i predyspozycje. W kolejnych odcinkach poznajemy ich zawodowe i prywatne życie. Zaglądamy też na „backstage" świata mody, zdradzając kulisy pokazów czy sesji zdjęciowych.

Autor: Materiały prasowe

Prowadzącą projekt ,,Być jak modelka’’ jest Aleksandra Szwed. Gospodyni programu pomoże rozszyfrować globalny język mody, pokaże, czym zajmuje się booker, dlaczego dziewczyny chcą być first face, jak się dostać do front row i czy na każdym pokazie mody uprawia się periscoping?

Modelki biorące udział w programie to m.in Kasia Smolińska, Luiza Matyba, Sylwia Koronkiewicz, Sandra Najda, Amelia Elis, Aleksandra Ziomka, Ina Henning.

W „Być jak modelka” pojawią się również jako goście specjalni topmodelki światowego formatu: Maja Salomon, Emilia Nawarecka, Julia Banaś.

Autor: Edmund Magdeburski

Maja Salomon – gwiazda kampanii reklamowych domu mody Prada. Ulubienica Nicolasa Ghesquiere, obecnie dyrektora kreatywnego Louis Vuitton. Od dziesięciu sezonów obecna w branży. Na swoim koncie ma niezliczoną liczbę edytoriali dla światowych tytułów o modzie, a także udział w pokazach Valentino, Prada, Dior, Chanel, Yves Saint Laurent, Dolce & Gabbana oraz Balenciaga. W tym sezonie wzięła udział tylko w jednym - Givenchy. Od kilku lat obecna w rankingu stworzonym przez opiniotwórczy portal Models.com.

Emilia Nawarecka - fani magazynów mody takich jak Vogue, Harper’s Bazaar czy Elle mogą kojarzyć ją z licznych sesji do tych czasopism. Wypatrzono ją w centrum handlowym sześć lat temu. Rok później była już w agencji D’Vision, gdzie jest do teraz. Chodziła w pokazach Dolce&Gabbana, Mulberry, Diora, Marca Jacobsa, Armaniego, Paula Smitha, Mugler i Philipa Lima. Była twarzą m.in. Celine i Penny Black.

Julia Banaś - Modelka roku 2016 wg magazynu ELLE. Polska modelka zapraszana jest do współpracy przez największe domy mody. Wzięła udział w pokazie Miu Miu na sezon jesień-zima 2016, w kampanii Marca Jacobsa jesień 2016, zaś Karl Lagerfeld zaprosił ją do wzięcia udziału w pokazie Fendi Couture - Bella Hadid i Kendall Jenner też tam były.
Do listy sukcesów Julia Banaś dorzuciła właśnie kampanię hiszpańskiej sieciówki na sezon jesień-zima 2016. Autorem sesji zdjęciowej dla marki Zara jest Włoch Mario Sorrenti - to on stworzył zdjęcia do kontrowersyjnej kampanii reklamowej perfum Obsession z Kate Moss.

Zuza Kołodziejczyk - zwyciężczyni 3 edycji „Top Model”, niekwestionowana królowa Instagrama.

Autor: Mint Media

Oprócz modelek w programie pojawiają się również: Ewa Fiweki i Mateusz Rogenbuk – bookerzy, Tadeusz Gauer - trener personalny modelek czy Anna Zawada – scautka oraz projektanci, styliści, fotografowie.

Premiery: niedziela 18.00 / powtórki: sobota 18.00
Start: 19.02 godz.18.00.

Bądźcie z nami!

Udostępnij Tweetnij Wykop